11 Ocak 2015 Pazar

YÜREĞİM





        Ben yüreğimden emin...
        Yüreğim benden ümitli
        Buzlar erir karşımızda
        Salı verdik mi sevgiyi.
        İnadına besledik dostluğu
        İnadına sevgiyi.....
        Hayata dair en güzel hayalleri...
        Yüreğimle iyi besledik sevgiyi...
        Bir fidandık ulu çınara yükseldik
        Gölgemize sığındı,
        Sevgiden mahrum kalanlar.
        Bir çığır açtık sevgi adına.
        Kimi kıskandı, kimi gıpta etti.
        Gücümüz sevgiden
        İyi Kurmuşuz dengeyi
        Ben yüreğimden emin
        Yüreğim benden ümitli     


                                         SMMM Elif Çetinkaya

                     

4 yorum:

zehra alkan dedi ki...

Canımmm yüreğine sağlık bu da çok güzel olmuş

E dedi ki...

canım zehram güzel gören yüreğine sağlık çok öpüyorum sağol :)

vişnap dedi ki...

Canım benim sen şiirler yazdığın zaman bil ki burada senden uzakta çok mutlu olan bir vişnap'ın var.Lütfen ara verme sen hep şiirler yaz canımın içi gıpta ediyorum sana ahh keşke bende şiirler yaza bilseydim.Canımm o güzel yüreğine sağlık çok beğendim defalarca okudum şiirini.Seni seviyorum <3<3

E dedi ki...

vişnabım canımmm sen şiir yazmıyorsun ama şiirden daha güzel konuşuyorsun cümlelerinin her biri bir şiir dizesi gibi sağol bitanem eksik olma elimden geldiğince şiir yazarak seni mutlu edecem çok öpüyorum