10 Ağustos 2015 Pazartesi

MAVİŞİM



Çok sıcak diyorsun mavişim
Eridim bitim deme öyle
Hadi buharlaş
Bulutlara yüksel.
Yağmur olda üzerime yağ
Yağmur sesiyle dinlenirdim
Dostun damlalarıyla serinler
Sohbetin demine vururuz.
Damla damla ak sohbetime
Bir bardak su degilsin ki kanamam
Çağlayan bir sel oldun
Yürgime aktinya doyulur mu ?
Sağanak, sağanak sohbetine mavişim
Gök gürültüsü ile gel
Şimşekleri takmadan gel.
Kara bulutlara inat
Dostluğu anlatarak gel.
Hadi yagmur ol da
Sağanak sağanak yağarak gel..Mavişim.




Vişnabıma sevgilerle. .....


                                Elif ÇETİNKAYA   

6 yorum:

fenomen dedi ki...

Güzel bir şiir olmuş vişnap kıskandım doğrusu :) Elif hanımmm yüreğinize sağlık...

vişnap dedi ki...

Elet'im şansım bahtım bana dostluğun huzurunu yaşatanım.Bilirim ki sıkıntıdayım desem kaf dağının ardında dahi olsan bana ulaşır sıkıntıma ortak olursun.Seni seviyorum Kars'ın yetiştirdiği güzel yüreklim.İyi ki yollarımız kesişti seninle.Nadide bulunan günümüzde ise kimileri tarafından anlamı yitirip yok edilmeye çalışılan herkesin birbirine yalandan dostum deyip böylesi ender oluşumu "GERÇEK DOSTLUĞU"iste biz seninle gerçek dostluğumuza imzamızı attık çok şükür.Seni çok seviyorum öpücükler canıma teşekkürlerin en büyüğü dahi az gelir bu güzel gerçek duygu dolu şiirine ve her harfi adedince çok öpüyorum sarılıyorum.

vişnap dedi ki...

@fenomen ben de olsam kıskanırdım hatta çok çok kıskanırdım böylesi güzel dostluklar Rabbim sana da nasip eder inşaAllah.

fenomen dedi ki...

@vişnap ablacım ikinizde 10 numara insanlarsınız Allah hiç bir zaman bozmasın bu dostluğu sizleri böyle gördükçe ben mutlu oluyorum... :)

E dedi ki...

sevgili ve çok kıymetli arkadaşım fenamen çok teşekkür ederim vişnabıma ne yazsam onu anlatmak mümkün değil onun dostluğunu sadece yaşamak lazım..

E dedi ki...

canım vişnabım bu dizeler seni anlatmaya yetermi sadece bir özlem bu dosta sesleniş diyelim.seni senin dostluğunu dizeler sığdıramam ki çünkü sen bir dünyasın her yönüyle inceliğiyle duygusallığı ile en güzel bir dostsun.seninle bu dostluğu yakaladığımız için çok mutluyum..Allah yollarımızı hiç ayırmasın.Yüermi açtığım yüreğine seslendiğim can dostum çok öpüyorum o güzel yüreğinden