12 Ocak 2016 Salı

SEVGİLİ




                               Sevgili her sabah özleminle uyanırım
                               Ümit ederim belki akşama
                               Akşam soğur ellerim
                              Sonra geceye salarım ümidimi
                              Yorulur gözlerim hayaline bakmaktan
                              Dalarım rüyalarda beklerim
                              Sarılır  basarım bağrıma
                              Anlatırım sevgimi 
                              Tek kelime etmeden
                              Gözlerimle dokunmadan
                              Yüreğimle severim ........
                              Rüya biter, büyü bozulur
                              Kalbimde sen zihnimde büyülü rüya
                              Israrla inatla yarınlara 
                              Ümit beslerim sevgili......
                              Kim bilir belki bir gün.
                              Vuslat olur bu özlem
                              Uzaktaki özlemim 
                              Yüreğimdeki yakınım.....


                                                                      ELİF ÇETİNKAYA

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Yüreğinize Sağlık Çok Güzel Olmuş..

E dedi ki...

Beytü'l _Hazen çok teşekkür ederim güzel insan hoş gelmişsin.....

vişnap dedi ki...

Elet'im kuzum bebeğim bir tanem bak kaç günlerdir ancak gelebildim bloğuna gerçi telefondan defalarca okudum güzel şiirini ama nedne bilmem yorum yazıyorum kabul etmiyordu.Ancak pc den giriş yapınca ki ona da ancak fırsat buldum konuştuk ya şu benim bitmeyen işlerim her geçen gün daha da çoğalan işler bir türlü beni bırakmıyor:)Tatlım Kars balım ne güzel yüreğini ortaya koymuşsun tüm içtenliğinle;yüreğine eline emeğine sağlık benim hassas duygu dolu arkadaşım dostum her bir şeyim.Biliyor musun hassas kişilerin şiir yazma yeteneği olduğunu.Ve rabbim sana vermiş bu güzel harika yeteneği senden isteğim hep şiir yaz hep hep ama lütfen ihmal etme olur mu biriciğim.Kocaman bir sürü öpüyorum hasretle sarılıp kucaklıyorum seni <3<3 () () :* :*

E dedi ki...

vişnabımm canım mavişim biriciğim can dostum biliyorum ki ne zaman olursa olsun şiirlerimi okuyup beni mutlu edeceğini.. Telefonda konuştuk bitanem güzel fikirleini buraya yazdığın için ellerin dert görmesin..Şiirlerimi toplayıp kitap yapacam ilk kitabım sana hediye olacak inşallah..Çok öpüyorum güzel yüreğinden <3 <3