11 Mayıs 2013 Cumartesi

SEN YOKSUN Kİ ANNE

                             



                              Günaydın anneciğim....
                              Anneler günün kutlu olsun.
                              Ama sen yoksun ki anne !...
                              İlk kez ayrı düştük
                              Gözler ağlamaklı,yürek yaralı
                              hani yürek acır,hırpalanır zaman ,zaman
                              Sol yanım ilk kez bu kadar acıyor anne.....
                              Anneler günün kutlu olsun
                              Ama sen yoksun ki anne !...
                              Bu sabah ayrılık zamanı
                              perdeler örtük odan karanlık
                              Sen yoksun ki anne
                              Gözümdeki bir damla yaşa kıyamazken,
                              Sağnak yağışlı koydun da gittin...
                              Hani bana anam derdin ya ,
                              Yüreğime evlat acısını koydun da gittin.
                             Ayrılanlar veda eder ,veda etmeden,
                             Sesizce çıkıp gittin......
                              Bütün çocuksu yanlarımı kaybettim
                              Sen gittin,ben büyüdüm anne.......
                              Gidenler hep beklenir,
                              Gelmeyeceğini bilipde beklerim anne...
                              Bu gün anneler günü ,
                              Özlüyorum sen yoksun ki anne !.....
                             Şimdi hediyeni veriyorum,
                             Bir Fatiha, bir de Yasin.......
                             Ruhun şad mekanın cennet olsun  

Annem.....

Elif Çetinkaya......
          
    

11 yorum:

BANU dedi ki...

Bilgisayarı açtım, twitter'a girdim, iki tweet okudum okumadım bu link düştü. Başlıktan anladım ki yürek paralayacak bu şiir. Yine de oku Banu dedim. Okudum... Bunları göz yaşlarımla birlikte yazıyorum sana. İçimden geldiği gibi. Hiç edit falan yok. Benim de ilk annesiz anneler günüm yarın. çocuklar bana bir şeyler almış olmanın gizli sevincini yaşıyor köşe bucak. bendeki boşluğu doldurmaya çalışacaklar biliyorum. Ama dolacak mı Elif? Dolmayacak değil mi kardeşim. Sen yine kendini kısmetli say, çünkü anneciğin seninle aynı şehirde. Ben bir mezarına bile gidemiyorum... Ellerin dert görmesin. Allah sana da hayırlı bir evlat nasip etsin tez vakitte.

E dedi ki...

evet dolmayacak banum bacım benim anasızlık ayrı bir duygu...Mekanları cennet olsun...Allahım seni evlatlarından ayırmasın....Allah sabrımızı bol versin....selamlar cnm

Adsız dedi ki...

Söylenecek laf yok.

Geride kalanlara sabırlar ve baş sağlığı; göçenlere Allah'tan rahmet diliyorum...

ismisendesaklı dedi ki...

Allah sabır versin sana ve ailene bacım. Ruhu şad mekanı cennet olsun.

vişnap dedi ki...

Eletimmmm dünyanın en acı olayı hepimiz annelerimizi kaybettik acın çok yeni ilk anneler gününün annesiz geçmesinin acısını aradan bunca yıl geçmesine rağmen hala unutmuş değilim.Zamanla acın hafifleyecek arkadaşım şimdi ne desek boş ateş düştüğü yeri yakıyor maalesef.Rabbim sabırlarını bol bol ihsan eylesin Anneciğinin mekanı cennet olsun canımmm.Yanın da olupta sana yoldaş olmayı şu an inan çok istedim canım Eletimmm seni çok seviyorum canım arkadaşım.Üzülmen beni de çok üzüyor bilesin.Rabbime emanet ol eletimm..Şiirin çok yüreğime dokundu ucunda küllenip her an yanmayı bekleyen acım alevlendi benim de canımm.

Unknown dedi ki...

Çok üzüldüm... Allah sabır versin, mekanı cennet olsun...

E dedi ki...

ismet abim ,göktük Allah razı olsun ....Hanefi bey sizde çok tşkr ediyorum....vişnabım canımmmm hal bilen halden anlar rabbim başka yürek acısı göstermesin bizlere....Annelerimizn yeri cennet olsun rabbim rahmetini esirgemesin.....Amin

Unknown dedi ki...

Çok etkilendim, içim ürperdi... Muhteşem yazmışsın...Seninle üzüldük hepimiz Allah taksiratını affetsin...

Unknown dedi ki...

Günaydın annecim demekle yüreğimi dağladın bir hoş oldum.
Sen gittin ben büyüdüm anne
ağlamamak için kendimi zor tutuyorum.Allah sana sabır versin güzel insan.Allah annenin mekanı cennet,ruhunu şad eylesin.

Unknown dedi ki...

Günaydın annecim demekle yüreğimi dağladın bir hoş oldum.
Sen gittin ben büyüdüm anne
ağlamamak için kendimi zor tutuyorum.Allah sana sabır versin güzel insan.Allah annenin mekanı cennet,ruhunu şad eylesin.

pkz dedi ki...

Ablacım Rabbim sana sabır ve dayanma gücü versin. Annenin mekanı cennet olsun inş Rabbim merhameti ile muamele eylesin. :(