19 Temmuz 2013 Cuma

DİLSİZ BİR FLÜTÜM

10 yorum:

Yasin Aydınözü dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Çağrı YÜCETÜRK dedi ki...


Güzel yazmışsın tebrik ediyorum... Her zamanki gibi muhteşem dizeler... Özellikle de üfürme ye bayıldım...:))))

GÖK-TÜRK dedi ki...

Üff oldum :))

ELİF ÇETİNKAYA dedi ki...

teşekkür ederim sevgili yasin bey hoş gelmişsin...

ELİF ÇETİNKAYA dedi ki...

güzel yorumun için teşekkür ederim çağrı :))

ELİF ÇETİNKAYA dedi ki...

Göktürk hoş gelmişsin bende üüff oldum :)) sevgiler

Vişnap Macide dedi ki...

Güzel bebeğim,gülen yüzüm duygulu yüreğim kalemine,yüreğine sağlık olsun nar ve de nur tanem.Kocaman sarılıp öpüyorum hasretimle gül yanaklarından.

ELİF ÇETİNKAYA dedi ki...

nar ve de nur tanem :) vişnabım şefkatli dostum ÇOK ÖPÜYORUM

uruguaylı dedi ki...

elet yine döktürmüşsün,nağmeler kulaklarımı çınlattı:))

ELİF ÇETİNKAYA dedi ki...

Dostun kulakları çınlamış gelmiş Uruguaylı hoş gelmişsin sürpriz oldu burda gööemek seni :) selamlar